Välkommen till Bloggpyret!

Varför startar jag en blogg? Ja, det är en berättigad fråga. Varför bloggar folk? Att jag startar den här bloggen beror mycket på att jag vill träna mig i att skriva. Jag har tidigare skrivit mycket i mitt yrke, idag skriver jag inte alls lika mycket och känner att jag så smått tappar förmågan att uttrycka mig i skrift.

 

Vem är jag? Jag är en kvinna som har passerat livets mittpunkt och väljer att vara anonym av vissa orsaker jag inte vill gå in på här. Vad jag kommer att skriva om, ja, det återstår att se. Till en början ska jag besöka andras bloggar för att få inspiration. Vad som sker i samhället ligger mig varmt om hjärtat.

 

Jag är öppen för intressanta diskussioner, så kommentera gärna det jag skrivit.

 

Bloggpyret hälsar!


Kommentarer
Postat av: pappa B

Hej Bloggpyret!

Kul att du tittade in hos mig. TAck för det och du får väldigt gärna fortsätta med detta. Jag skall även spionera på dig och din framfart här i bloggens värld. Hoppas att du får en fin avslutning på den här helgen och att bloggandet får en riktig skjuts när det nya året träder in.

kram

pappa B

2008-12-27 @ 02:10:43
URL: http://www.ojohan.blogspot.com
Postat av: Bloggpyret

Tack för den kommentaren! Kul att du tittade in hos mig också. Första dagen ett besök, blir det då vid 54 dagar 54 besök?

2008-12-27 @ 09:32:12
URL: http://bloggpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback