Att få besök

Jag vill ha besök på min blogg, det är det som är så kul säger mina arbetskamrater! Men hur gör man? Mina arbetskamrater träffar jag IRL så dem vill jag inte ha här. Jag har bloggat och länkat till nyheter, jag har kollat andras bloggar och idag har jag också börjat kommentera i en del bloggar jag gillar.

 

Vad mer kan jag göra? För jag bloggar för att få kontakt, är en social varelse. Men käre tid, tänker jag sedan, det här är tredje dagen, varför klaga. Otålig är jag, får lära mig att bida tiden!

 

Välkommen säger jag till dig som halkar in här i alla fall. Kul om du kommenterar något jag skrivit så jag vet att just du har varit här. På återseende, jag kommer gärna till dig också.

 


Kommentarer
Postat av: Havsglimten

Bloggsvar,Han var en fin människa som brydde sig om andra...Ett stort hjärta.



Härlig röst med texter som berättade mycket om livet.



En kille som borde ha haft många år kvar...Ha det bra!



2008-12-28 @ 18:54:49
URL: http://www.alliansupproret.se/
Postat av: elena cn

Du gör rätt i att kommentera i andras bloggar. Sök dig vidare från en blogg till en annan och spara i favoriter de du gillar...och kommentera!

Sedan finns det en massa fotoutmaningar (om du gillar att foto, du behöver inte vara proffs) där man lägger ut en bild som tolkar ett speciallt tema för dagen. Här ska man kommentera andras bilder och du får garanterat svar tillbaka.

Och naturligtvis kan du ha dina jobbarkompisar, släktingar och andra vänner som tittar in och kommenterar, även om du träffar dem IRL:) Man vet aldrig...du kanske både förvånar, överraskar och underhåller dina "gamla" vänner!



Lycka till!!

2008-12-29 @ 22:29:11
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: elena cn

Oj...glömde skriva att du måste skriva adressen rätt. Du hade glömt : i http:// så jag kom inte direkt till din sida...vilket kan hindra dig från att få kommentarer tillbaka!

2008-12-29 @ 22:31:27
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0